lauantai 13. maaliskuuta 2010

Hotellin huone 311

Arvokas Vihreä, huone 311


Herrasväki on asettunut asumaan huoneeseen 311


 Huoneen kalustuksen olen ostanut Pienestä Nukkekotikaupasta. Vihreät astiat sain arpajaisvoittona Leilukalta marraskuussa 2008. Lampun ostin DHEsta, taulun tein nettikuvasta, jonka kehystin "kullatuilla" jätskitikuilla.


Herralla on komea aamutakki, jonka ostin Dolores-kaupasta.  Herra ja Rouva ovat Heidi Ott-nukkeja, myös vaatetus on Heidi Ott-tuotteita.


 Tämän taulun olen saanut Jaanalta...


Tämän taulun ostin Dolores-kaupasta...


Nämä kalusteet sopivat mielestäni hienosti arvokas vihreä- huoneeseen


Kyllä tänne vielä tarvitaan jotain...istuin peilipöydän eteen...seinälle lampetit...


 Sängynpääty on upeasti koristeltu...


Petivatteetkin olen ostanut...otin peitteestä sisälmykset pois kun se oli mielestäni liian muhkea...


 Maton kutoi äitini pienillä kangaspuilla. Rouvan kettupuuhkan ostin Hannan etsykaupasta. Ihanat kengät ja laukku ovat Loten puodista.


 Lamput ostettu eri nettikaupoista...



 Tervetuloa!


1 kommentti:

Taina kirjoitti...

Ihania kuvia ja kaunis on huone. Kävitkä katsoon minun sivuilla, kun kone ei päästänyt minua osoiteeseen. Jos kävit niin eteisen pöytä on lund byy mallistoa ja olen saanut Jaanalta lahjaksi koko pöytä on muovia tykkää tosi paljon pöydästä se on niin ihana ja kaunis. Nukkekoti Jie