lauantai 10. lokakuuta 2009

Hotelli Maulanlinnan rappukäytävä


Mieheni avustuksella sain kiinnitettyä rapputasanteet Hotellin takaseinään. Käytin kuumaliimaa, kun kiinnitin DHE:sta tilaamani mustat muovikaiteet tasanteisiin. Löysin varastoistani pitkän pahviputken, jonka halkaisin kahtia ja maalasin samalla maalilla kuin Hotellin. Putken puolikkaat peittävät Hotellin sähköistyksen. Aaah, olen tähän peittävään ratkaisuun ylen tyytyväinen!


Tasanteiden vasemmalle puolelle kiinitän hissin.


Vieraat voivat pyyhkiä jalkansa kumimattoon. Matot ovat jonkin ATK-laitteen "jarrutarroja", jotka joskus pelastin joutumasta roskiin.


Olen oikein tyytyväinen tähän rappuratkaisuun!


Hotellin taustapuoli taitaa olla nyt edustavampi puoli?

2 kommenttia:

Maaru kirjoitti...

Olen tätä seurannut ja niiiiiin ihana hotelli! Voi että mä olen lumoutunut tästä projektista =)

Maija kirjoitti...

Tunnustus haastetta blogissani